tisdag 27 april 2010

Vattengympa

Igår fick vi pröva på vattengympa i skolan, det är meningen att vi ska kunna leda ett pass själva, om vi kommer till en arbetsplats som erbjuder det. Jag har gått på ett pass förut, i Kalmar, då använde vi flytbälten och jag minns att jag frös enormt mycket.
Gårdagens pass var "bottenstående" i en varm och skön bassäng, med vissa inslag av "vattentramp", det var verkligen roligt och instruktören körde xtra hårt med oss.

Men som sist blev jag konstig i magen (samma känsla som jag hade när jag var liten, men då var jag mer under ytan, än ovanför) och jag fick mer ont i kroppen, än träningsvärk, igår kväll och idag.
Är det något som någon annan känner igen?

Idag har det varit riktigt "Aprilväder" regn i morse och senare snö :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)