fredag 30 april 2010

Våga vägra valborg :-D


Jag sitter hemma, pluggar och slötittar på TV. Det är valborg och jag kan ärligt säga att jag KAN inte plugga i mitt rum,eftersom det är fest på våningen under,men det är bara valborg en gång om året! Firar du valborg? Jag har i vuxen ålder bara firat om jag har känt mig riktigt social (förutom 2008 gick jag till skälby 5min bort) för varför ska man klä sig i vårkläder och gå ut i kylan (vi har 3grader nu) om man inte känner för det :-D Visst är det trevligt med körsång och en sprakande brasa, men absolut inget nödvändigt. Önskar er en god Valborg!

1 kommentar:

  1. Halloj!
    Hade tänkt titta på Cortégen här i Gbg. Men det regnar, så jag har valt att stanna inne. Har fullt upp i helgen och vila är inte att förakta om man ska orka med. Hoppas du har en skön kväll och god Valborg på dig! Kramar!

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)