måndag 5 april 2010

Lite närmre min dröm


Dagen började med en seg morgonpromenad, men jag avverkade 60min och jag kände mig riktigt stolt. (Och öm i tår och häl) Min dröm är att åka tillbaka till Orsa (självklart åker jag dit igen och har varit där sen jag flyttade), där jag förverkliga mina drömmar, där jag verkligen började leva. Drömmen är att orka jogga runt vackra Orsa.upp och ner för backar, utmed stranden, jag kan se turen framför mig, känna dofter. Kanske låter som en konstig dröm, men Orsa har en speciell plats i mitt hjärta :-D Ikväll gick jag till gymmet, jag hade ingen plan för min träning, jag har sällan en plan, men plötsligt fick jag en kick. Jag skulle slå mitt PB på fem kilometer! Jag hade sluttiden inställd på 35min (mitt resultat att slå var 36,26) men jag tänkte inte på vad tiden var inställd på och när jag hade 160m kvar stannade bandet. Jag blev sur, riktigt sur, undra vad tiden hade blivit, en minut snabbare? Well jag får försöka på nytt en annan gång och då ska tiden bli minst två minuter snabbare. 34.26!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)