lördag 10 april 2010

Fullt med snö och is


På Nydalasjön och i skogen, men nu är gångvägarna snöfria. Morgonens promenad tog bara 50 minuter, är kanske en bra runda för vardagarna, men på helgen borde jag unna mig en längre runda. Just nu har jag skavsår på båda lilltårna och ena hälen och allt för att mina älsklings skor har gått sönder. Jag köpte dem i slutet av november och gick tillbaka dit jag köpte dem och till min glädje får jag nya skor! De hade inte just de skorna hemma utan antingen får jag några andra skor nu eller likadana i höst, när de får hem de andra. Jag behöver verkligen nya vårskor, så det blir perfekt :-D För i höst har jag mer pengar och har då råd att köpa mina favoritskor igen. Ni undrar kanske varför jag tänker köpa likadana skor igen, jo, bättre skor vid vinterväglag har jag aldrig haft, jag har hållt mig på benen hela långa vintern :-D Sen är frågan om jag verkligen köper nya vårskor,för jag behöver även nya löparskor och ett par inomhusträningsskor, jag ska ta mig en ordentlig funderare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)