söndag 4 april 2010

Lååång morgonpromenad


Idag har jag inte känt någon yrsel och mår fin, fint. Det var runt fem minus och grått,grått,grått i morse när jag tog min första "riktiga" morgonpromenad. Min klasskamrat sa att det tar henne 70minuter att gå runt Nydalasjön. Jag hade ingen aning om hur jag egentligen skulle gå förutom att jag kunde gå över en bro,sen bara gick jag på känn. Jag gick och gick och gick,jag tyckte jag aldrig kom fram. På några ställen fanns det kartor över området och jag tänkte bara, jag kommer aldrig fram! Jag älskar verkligen att gå och nu när jag har naturen lite närmre (förut hade jag nog skog ganska nära,men jag tänkte inte på det) har jag lättare att promenera,för skogen ger mig energi :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)