onsdag 14 april 2010

Yes


Jag klarade den praktiska tentan galant :-D Jag blev jättenervös när läraren kom och ropade in oss, men sen gick allt bra, förutom att jag höll på att krossa min patiens bröstkorg, men hon överlevde. Spännbandet hade kommit på fel sida om hissanordningen på bänken, så när jag skulle höja bänken drogs bandet åt ännu mera, lätt att skratta åt efteråt. Tänk om jag hade haft en patient som inte sagt till att det spändes åt, då hade det kanske gått illa! Jag har byt mina skor, så nu har jag ett par sköna promenadskor. Jag tyckte det var bäst att satsa på ett par sånna, eftersom jag i genomsnitt promenerar 1.5-2 timmar per dag. Dessutom fick jag ett par strumpor av den snälla försäljaren, dubbelstrumpor, bra mot skavsår, jag hade ingen aning om att det fanns överhuvudtaget :-D Än så länge är jag glad, men svaret på arbetsfysiologin har kommit och jag ska hem och kolla resultatet.....spänningen är olidlig! (Just nu bloggar jag från telefonen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)