söndag 11 april 2010

Är jag smart??


Som jag skrev igår fick jag blåsor på lilltår och ena hälen efter gårdagens morgonpromenad. Idag tejpade jag fötterna med omsorg och kommer hem med en blödande stortå! Jag älskar mina fötter att de står ut med mig, men lika mycket hatar jag dem eftersom de är så känsliga! Efter morgonens promenad trodde jag inte att jag skulle få på mig spinningskorna, inför dagens pass. Visst gjorde det ont några sekunder, men så fort jag fokuserade på annat hade jag inget att skylla på om min prestation skulle bli kass. Det var länge sedan jag gick på detta söndagspass kl 11, eftersom jag brukar sitta och dricka latte den tiden :-D Jag drack min latte igår och det ångrar jag inte, för passet idag var ännu en träningsnjutning. Vi började mjukt och trappade upp intensiteten en bit i taget, tills vi nådde finalen, en brant,seg backe som fick svetten att droppa från hela kroppen. Ett helt underbart pass :-D Nu sitter jag utanför gymmet och väntar på bättre tider.....fika kl14 på skogis (ja,jag vet att jag skulle vänta med fika till nästa helg, men ibland får man göra andra val, bara man själv mår bra av dem)

2 kommentarer:

  1. Du är inte bara smart... du är ENVIS också!

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Bella: Tack, men jag önskar jag var ännu lite mer envis, så jag skulle ha sinne att springa och springa :o)
    Kram!

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)