fredag 23 april 2010

Oinspirerad träning


Jag vilade några dagar efter BBC och eftersom jag trillade på mitt knä i söndags, men igår var jag på gymmet igen. Tanken var att jag skulle styrketräna och visst gjorde jag det, men det blev ett litet halvhjärtat pass. Jag tränade lite rygg och armar,men även lite exentrisk benpress. Det viktigaste var nog att jag prövade att cykla lite, jag vet egentligen inte hur det kändes, för jag satt bara på motionscykeln och inte någon spinningcykel. För det är spinning jag vill kunna träna utan besvär och det är stor skillnad att cykla på de olika cyklarna. Dagen har bara bestått av plugg och nu tänkte jag vara social i min korridor, men de som är hemma sitter på sina rum :( där fick jag för att jag skulle vara social.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)