onsdag 7 april 2010

Varför? Funderingar en onsdags kväll!?

Igår pluggade jag hemma, på morgonen tog jag mig en morgonpromenad och sedan körde jag ett spinningpass, men varför känner jag mig mer lat när jag sitter och pluggar hemma åtta timmar än när jag sitter i skolbänken i åtta timmar?

Varför förstår inte folk att det är "billigare" att köpa dyrt toalettpapper än billigt?

Varför får jag bara skavsår på ena foten?? :D

Om man tränar två timmar i rad, anses det ok, men om man tränar en timme på förmiddagen och en timme på eftermiddagen, så känns det som att det inte är lika "legalt", varför?? (om man inte är elitidrottare)
Jag kan tycka att det är bättre för kroppen att vila och få energi, mellan passen.

2 kommentarer:

  1. Hoho bönan, vad du funderar, men varför är det billigare med dyrare toalettpapper? Jag drar lika mkt oavsett :D

    SvaraRadera
  2. Elin: Oftast är det mer papper på rullen på de dyrare papprena :D Vi ses om 15dagar....oupps i morgon e det visst en vecka :D

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)