onsdag 7 april 2010

Eget badrum


Jag har verkligen saknat att ha ett eget badrum, så jag kan hänga upp alla svettiga träningskläder, utan att förpest någon annans liv. Jag har aldrig haft ett såhär stort och fint badrum, det skulle verkligen få plats ett badkar, ett med vackra guldtassar :-D I eftermiddag tränade jag ett muskelsteppass. På 90-talet var jag en stepstjärna (om jag får säga det själv) men nu hänger jag inte med alls. Koreografin är inte alltför avancerad på detta pass, men jag känner att det även är minnet som sviker och när vi har kört ett nytt "block" kommer jag inte ihåg det vi gjort innan. Kul var det, svettigt var det, nöjd över mig själv är jag och jag har garanterat träningsvärk i morgon :-D

1 kommentar:

  1. Kul att läsa dina tänkvärda inlägg! Är blogspot bra? Lätt att lägga in bilder? Kram!

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)