söndag 4 april 2010

Så fort jag hade.....


Duschat och ätit frukost, sken solen och himlen var klarblå och så har det varit resten av dagen :-D Dagens söndagsfika inmundigades på Finas Konditori i Ålidhemscentrum. Idag fick Finas inget högt betyg, lokalen är ingen höjdare och barnhörnan gav mig ingen fikaro. Två gubbgäng satt och hade trevligt,alldeles för högljutt,men en annan dag kanske. Billig Latte 22kr,men vad skulle man få? Ett litet dricksglas med latte, så nej tack! Det fick bli vanligt kaffe. Frågan är om jag ska ta en tur ner till Wayne's som vanligt, då får jag garanterat en god latte. Visserligen är den dyrare än vanligt kaffe,men om jag inte äter något kaffebröd, så är latten mycket godare. Jag får fundera, det är åtta söndagar kvar, denna termin :-D

2 kommentarer:

  1. Jag tycker du ska forsätta fika på waynes. Verkar inte som fikan på ålidhem var någon höjdare på waynes får du alltid gott kaffe och en trevlig atmosvär :D
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Annika: Det har du ju alldeles rätt i och så får jag motion på köpet :o)
    Det var trevligt att prata med dig idag, du får sköta om dig!
    Kram Sophia

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)