tisdag 13 april 2010

Uppladning

Helt plötsligt är helgen här, som jag har längtat efter i evigheter, Blogger Boot Camp helgen!
Det ska bli så spännande och roligt, jag kommer säkert vara lite nervös, men helgen kommer stärka mig lite extra.

Det senaste dygnet har jag laddat upp med tre träningspass igår kväll 19,00 prövade jag mitt första Body Combat pass, jag tyckte det var jätteroligt och av någon anledning kommer jag lättare ihåg slagkombinationer än steg. Så jag var riktigt nöjd med mitt premiärpass och kommer absolut träna det igen!

I morse 07,15 var jag på spinning, jag kämpade på, men det var ett verkligen tråkigt pass, så jag kände inte den rätta gnistan.

Det var meningen att jag skulle träna mitt andra pass för dagen, nu ikväll, men jag sprang och körde rodd, i eftermiddag istället.
På den senaste föreläsningen jag var på inom träning, menade han att man skulle träna med samma intensitet och sort av träning, både på för och eftermiddag, men jag har ärligt ingen aning. Jag kan tycka att man tjänar på att köra ett konditions och ett styrkepass, men jag vet riktigt inte, någon som vet?

Jag avverkade 20 min på löpbandet, 1-2min intervaller med 30sek vila. Det gick sådär för jag vågar inte hoppa av bandet, utan stannar det helt och det känns inte lika effektivt. Men det borde ju inte vara sant :D
Avslutade passet med 10 min roddmaskins intervaller, 100m gav jag järnet och varannan 100m tog jag det lugnare. Det kändes som en lagom avslutning och jag kände mig ganska nöjd med dagens övningar.

Tanken är att träna även i morgon och vila torsdag och fredag. Men allt beror nog på hur glad jag är efter mitt praktiska prov i ledmobilisering och om vi har fått tentaresultatet från Arbetsfysiologin. Ni får hålla tummarna för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)