onsdag 30 mars 2011

Kroppssammansättningsmätning

Jag har ätit min "nya" mat i en månad nu och har gått ner runt fem kg, lagom hastighet, tycker jag. Jag gjorde kroppssammansättningsmätning redan 8/2 och dagens mätning var inte helt tillfredställande. Som dietisten sa, det är nu vi ska fokusera på minskning av fettprocent då vätskebalansen har stabiliserats. Jag har minskat i fettprocent överallt, förutom där jag verkligen vill minska, magen! Men, men nu ska jag fokusera ordentligt på kosten under praktiken och träna så gott jag kan och hoppas på en bättre mätning om ca 5-6 veckor :-D

2 kommentarer:

  1. 5 kg är ju jättebra :) Och fettet runt magen ramlar nog av snart :)

    SvaraRadera
  2. Precis, 5 kg på en månad, jättebra ju! Kram!

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)