torsdag 3 mars 2011

Spinning och VG på omtentan

Jag är så jäkla glad! Fick VG på tentan jag gjorde för två veckor sedan, helt fantastiskt! Jag bara sitter och ler!


Idag körde jag sista passet innan lördagens Vasaloppsspinning och det blev just spinning, var tvungen att trampa bort lite träningsvärk (fungerar sånt?)
Passet var helt ok, mycket tungt, vilket jag gillar, men musiken var inte alls i min smak.

Nu ska jag bara slöa i två dagar och ser fram emot söndagen med skräckblandad förtjusning! Jag har aldrig kört fyra timmar spinning förut!

IKSU har en sida som heter MITT IKSU vem som helst kan registrera sig där och blogga och ha en träningsdagbok. Jag som tränar på IKSU får även mina pass inlagda automatiskt via bokningssystemet, riktigt bra! Dessutom om man har en PT kan denne gå in och skriva kommentarer på ens sida, det är peppande och trevligt att få ett litet meddelande emellanåt :D (min dietist kollar till mig hon är även PT)

6 kommentarer:

  1. Grattis till VG!

    Jodå man kan träna bort träningsvärken, trampa bort borde funka också. Fast sen efter passet kommer det nog tillbaka.

    SvaraRadera
  2. GRATTIS!! Gu´ vad kul :)

    Ha det så superkul på vasaloppsspinningen! Jag har turisten här i helgen, så jag har inte bokat mig på ett sånt pass. Har spinning/core på söndag. Det är planen just nu i alla fall.

    Kramar!!

    SvaraRadera
  3. Grattis Gumman!!! Lycka till på imorrn, kul ide' med vasaloppsspinning måste jag säga! Men 4 timmar låter långt! Ska bli spännande och höra om det sen! Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis till VG! Bra jobbat! håller tummarna att det går bra 4 timmars spinning. Själv klarar jag knappt en timme ;)

    kram!

    SvaraRadera
  5. Grattis till VG't!! =) hoppas vasalopsspinningen går bra! :D

    SvaraRadera
  6. :D tack alla, jag ska försöka blogga från spinningen, räknas jag till en riktig bloggare då?

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)