tisdag 29 mars 2011

Snart :-)

Snart får jag tillåtelse av mig själ att slinka ner i dessa fina jeans. Varför? Jo, om mindre än två kilo når jag jeansvikten :-D och jag känner verkligen att denna gång kommer jag även nå mitt slutmål!
Dagens total training var riktigt häligt svettigt och jag känner att även om jag blir riktigt trött, så orkar jag kämpa hårdare.
Från och med nästa vecka och fem veckorna framåt har jag praktik i Sollefteå. Det kommer bli en en riktig träningsutmmaning för det finns inget gym som är anslutet till CMS travelpass där. Jag vet ju hur jag kan träna och får säkert tillgång till träningsutrustning på sjukhuset, men det handlar om motivation, att träna själv och inte i grupp, en riktig utmaning!

1 kommentar:

  1. Jag håller på dig, det här fixar du lätt, att nå jeansvikten! Kom igen bara!

    kram Cecilia

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)