tisdag 15 mars 2011

Intervaller

Jag under Kalmar MiniTri 2008, mitt mål var att inte komma sist :) och jag kom näst sist :D

Idag var jag uppe på löpbandet igen, kors i taket :D Eftersom det bara var två dagar sedan senast så fick det bli intervaller istället för 3km eller 5km som jag "brukar" köra.
Jag körde en minuters intervaller och det blev tio stycken. Jag är så löjlig att jag inte vågar hoppa av och på i farten, så jag stänger av bandet mellan varje intervall. Och en gång tryckte jag för många ggr på avstängningsknappen, så bandet stängdes av helt och hållet, därför har jag ingen distans att redovisa.
Men jag sprang på 12km/h, vilket inte är så snabbt, men det räcker för mig :D Det kändes ganska bra och jag hoppas att jag fortsätter med minst två pass i veckan, så jag inte slöar till helt plötsligt :)

1 kommentar:

Hej! Kul att se just DIG här :o)