onsdag 2 mars 2011

Så skönt!

Idag var jag på ett underbart total trainingpass! Jag hade spyor i halsen och njöt i fulla drag. Det var ett varierande och skönt pass. Iofs var det övningar för både biceps och lats som jag tränade igår, men i dem har jag inte träningsvärk. Värre är det i triceps som jag tränade i måndags! Så jag kan säga att dipsen idag genomfördes med mycket lätt belastning, har inte tränat triceps i maskiner på månader, så jag säger AJ!

Nu är jag sjukt slö i hela kroppen och ska strax gå och lägga mig, först ska ni få läsa vad min matdag har bestått av.

Frukost: 2 dl lättfil + 1 dl frysta bär + 0,5 dl musli + 1 msk
solrosfrön (+ hela linfrön och psylliumfrön) + 1 kokt ägg

Lunch: 2dl pasta, 125gr kyckling och lite sås gjord på sojagrädde. Morötter

Mellanmål: Slog ihop två mellanmål idag
Två (smala sura hårda bröd) + 1ägg och kaffe med mjölk

Middag: 2dl pasta, 125gr fläskkotlett, vitkålssallad och lite sojagräddsås (eftersom jag åt sen middag och inget kvällsmål)

Egentligen ska jag som sagt äta 6 ggr om dagen, men det fick bli lite justeringar idag.

2 kommentarer:

  1. Skönt att träna på det där viset. Som med min Step up, jag är klippt slut, men det är så kul och så himlens skönt efteråt!

    Mycket intressant med din mat-dag! Är det dietisten som bestämmer vad du ska äta och hur mycket eller hur fungerar det?

    kram Cecilia

    SvaraRadera
  2. Cecilia: Jag har fått förslag på olika måltidsalternativ utav dietisten. Det är uträknade efter alla konstens regler så att jag ska få i mig även alla vitaminer och mineraler. Annars kan jag räkna kalorier och sätta ihop egen mat, men då blir inte balansen helt optimal :D

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)