torsdag 24 mars 2011

Usch så kass jag känner mig!

Jag missade dagens praktiska tenta och när examenatorn frågade "vad kan vi göra för att hjälpa dig?" då brast det för mig och krokodiltårarna började rinna. Jag märkte hur obekväm han blev, men jag kände mig totalt värdelös! Jag förstår att jag blev underkänd, med tanke på vad jag svarade på någon fråga (och efterföljamde), eftersom jag hade hakat upp mig på en sak, som inte ens jag själv hade sagt. Jag tog mig en promenad efteråt och då hade jag kunnat svarat på alla frågor! Jäklar hjärnspöken!

5 kommentarer:

  1. Att få hjärnsläpp är inte bara eländigt, men också ett rätt skumt fenomen. Frustrerande om inte annat. Men, det händer när det händer, och det händer nog alla ibland. Mig har det hänt många gånger. Jag och mitt hjärnsläppspöke är ofta osams. Men jag brukar slåss mot det. Det som är bra med hjärnsläppet är i alla fall att man brukar få flera chanser. Så slåss mot spöket, nästa gång sätter du den!:) Heja Sophia!

    SvaraRadera
  2. Styrkekramar från Gbg! Nästa gång tar du den, du är ju en fena på detta, det är jag helt säker på!!

    KRAMAR!!

    SvaraRadera
  3. Jävla PMS! ;)

    SvaraRadera
  4. Var inte ledsen, det är sånt som händer.

    Inbillar mig att jag blir hjälp av att intala mig själv att det kommer gå jättebra, ta det lugnt, inga problem, jag kan det här osv. Vet att det låter småpuckat men det är som en minimeditation inför svåra saker och tror det hjälper lite iaf :)

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)