fredag 18 mars 2011

Gårdagens måne :-)

Så här fint lös månen genom vinterbjörkarna utanför mitt hus när jag kom hem ifrån träningen. Jag tränat ett grymt total training pass och ännu en gång var jag slut redan efter 12 minuter :-D Och vad kom på tredje stationen? Jo en urjobbig station fem snabba knäböj, fem snabba knäböj med hopp, sotare (halva burpees), och armhävningar i kvadrart (fötterna är stilla och så rör man sig ett kvarts varv och vid varje stopp gör man en armhävning). Jag var helt slut! Men som vanligt var det skönt efteråt :D
Idag tränade jag med en klasskompis han ville lära sig marklyft och vi det gick bra. Vi körde marklyft (självklart), latsdrag, rodd, hantelrodd och sedan körde vi tre bicepsövningar. Han var nöjd och körde riktigt hårt (säkert för hårt) och kommer säkert känna av träningen de närmaste dagarna, men även jag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)