måndag 31 januari 2011

Panik!

Jag fick underkänt på tentan, som skrevs den 14/1, jag har verkligen inte tid med detta!!
Fan Fan Fan, jag skulle inte hamna i den sitsen igen!!!

Och det som är det värsta (nu är det lite oklart, det hela) men som det ser ut är det med 0,3poäng som jag fick U!

Historien lyder som det, 20 av 31 elever blev först underkända. De strök en fråga och räknade om poängen på en dela av tentan (den delen ansågs bestå av för många poäng i förhållande till resten av tentan) och vips så var det bara fem elever som blev underkända, och jag en av dem. Fan!

Jag ska självklart kopiera tentan och sedan jämföra den med andra och se om jag kan få upp resultatet ett litet hack! För jag har inte tid!!!!!

Är det nu jag ska skrapa trisslotten som ligger och väntar eller ska jag vänta tills jag sett om jag får upp poängen? :D

5 kommentarer:

  1. Åhhh!! Vad trist! Hoppas att det löser sig!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Bella: Det får vi hoppas så du slipper en stressad väninna när du kommer upp!! :)

    SvaraRadera
  3. Det här fixar du soffis! Kram

    SvaraRadera
  4. Sv: Tack Sophia =) Ärligt talat tror jag att vad vi än väger kommer du alltid vara den gladare av oss eftersom du verkar ha ett vettigare förhållande till din vikt och kropp.

    Ajdå synd på tentan =( 0,3 poäng?!! Men du, testa att leta poäng på andra frågor och försök plocka där det går; ibland kan föreläsarna vara kompromissvilliga om de ser att man engagerar sig. Jag fixade säkert ett par tre tentor på detta sätt.

    SvaraRadera
  5. Viktfixerad: Nu är det visst mer poäng upp till G än jag trodde, så vi får se hur det blir. Det var något fel på poängen på en del av tentan, så därför den konstiga decimalen.

    Betongen: Kram

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)