torsdag 13 januari 2011

Fasiken!

Jag har ont i halsen eller rättare sagt svalget. Det är en känsla jag inte tycker om!
Det är tio år sedan jag hade luftvägsinfektion, men känslan innan de jobbiga månaderna (ja jag hostade och slemmade från februari till sommaren), har etsats sig fast i min kropp och hjärna.
Därför är det bara att meddela att det inte blir någon träning idag, för jag vill verkligen inte bli sjuk, så nu är det dags för kurering = gurgla med Nyodex och göra övningar som stärker immunförsvaret! :D (lät flummigt!)

3 kommentarer:

  1. Bra beslut. Jag var puckad och tränade tufft danspass med halsont en gång, blev jättesjuk i två veckor.

    SvaraRadera
  2. Krya på dig och hoppas din kur hjälper!!

    SvaraRadera
  3. Uscha! hoppas halsen känns bättre?

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)