onsdag 19 januari 2011

Total Training

Idag var passets upplägg som vanligt igen, varierande, svettigt och roligt!
Det är skillnad att köra tolv olika övningar i jämförelse med måndagens pass, som bara hade fem övningar (i grundomgången 1min gånger fem övningar i fyra varv).

Något jag tycker människor är dåliga på, på passen, är att ta hänsyn, när det gäller utrymme. Lokalen är liten och vissa övningar tar stor plats, så man krockar nästan . Men de som gör stationära övningar makar inte på sig som jag skulle uppskatta, i jämförelse mot vi som rör på oss mer och behöver utrymme, de håller benhårt på sin plats så vi andra får sämre träningsförutsättningar.

En del i det hela är, tror jag, att folk är så tävlingsinriktade, så det enda de ser och hör är dem själva.
Jag skulle uppskatta lite mer "ge och ta" under passen!

1 kommentar:

  1. Ibland stör jag mig på folk som hänger med väldigt dåligt, för de är i vägen! De gör att jag måste minska mina rörelser för att inte träna in i dem! Det är ju sin sak om man är ny och lite osäker men det är inte det jag menar utan dom som egentligen vill träna på en lugnare nivå men går på ett mer intensivt pass och abra gör rörelserna halvdant. Fick en sådand tanta framför mig igår på dansen. Hur går det med din dans?

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)