söndag 30 januari 2011

Vad hände?

Jag har varit på gymmet idag, jag brukar vila på söndagar, men det gjorde jag igår så jag har laddat för dagens pass sen igår. Jag hade bestämt mig för att hoppa upp på löpbandet. Sagt och gjort, jag värmde upp med en promenad på 1km, till min förvåning kunde jag gå i upp till 6,9km/h och det har aldrig hänt förut! (körde på samma löpband som jag brukar och visst kan det ha flummat till sig) Jag brukar kämpa med 6,5km/h, så jag är jätteglad, beror det på behandlingen i fredags? Jag hade inget mål med dagens pass mer än att jag skulle springa så långt som möjligt innan huvudet gav upp. Och jag kan stolt säga att när jag kände mig nöjd stod km visaren på 5km. Vilket innebär att jag joggade 4km på strax över 27min :-D wow!

1 kommentar:

  1. Måste lägga in en felanmälan på löpbanden tror jag så de kollar över alla. Man vill ju veta om man har blivit bättre själv eller om det är löpbandet som har muppat till sig.

    Bra jobbat i alla fall! Skall göra ett nytt ryck till veckan jag med!

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)