fredag 21 januari 2011

Jag vägde mig idag istället :D

Jag har sagt att jag ska väga mig på måndag, den 24/1, eftersom jag vägde mig senast på jul afton (inte helt sant tjuv vägde mig väl en annan dag förra veckan?)

Min nya vikt är 98,9kg, inget jättebra resultat eftersom jag vägde 99,6kg på julafton.
Men under de två veckorna har jag ätit "hej vilt" så jag vet inte vad jag vägde den 10/1 då jag skärpte till mig.

De senaste veckorna har jag inte haft någon större koll på min kost, förutom att jag har slutat äta godis och har bara ätit kaffebröd några gånger, så visst är jag nöjd.
För det är nog 2,5 år sedan jag vägde detta, då jag gjorde ett litet ryck en månad inför Kalmar Tri, som slutade med en kolhydratsladdning så jag vägde 105kg på tävlingsdagen :D Inte bra!

1 kommentar:

  1. Bra jobbat ändå! Du ska vara nöjd! Det kunde lika gärna gått åt andra hållet, så alla steg i rätt riktning är bra. Även om man hellre vill se att man tappat 10 kg på en gång ;)

    kram

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)