torsdag 27 januari 2011

Sorry guys!

Idag gjorde jag ett val, ett val som är bra för mig själv, men inte för min vänskap och kärlek ute i landet. Tyvärr blir det inga resor utanför Umeå denna termin! (förutom på praktiken,var jag nu hamnar)

Idag köpte jag PT/dietist timmar på gymmet, jag har beställt tid hos Lina, IKSUs fina dietist och PT. Henne har jag stort förtroende för och det känns som att hon verkligen bryr sig om sina klienter.

För sanningen är ju den att jag tränar bra, men det kan kanske bli ett bättre upplägg.
"Min sanning" om vilken mat jag ska äta fungerar inte, äter jag för mycket? Äter jag för lite? Jag mår bra av att inte äta några sädesslag och raffinerade kolhydrater och inte vara slav under blodsockret och klockan.
Vikten är egentligen inget viktigt, däremot är jag trött på allt daller i ffa bålregionen.
Så mitt mission är att torska fett och denna gång ska jag lyckas :D

4 kommentarer:

  1. Torska fett? Fattar inte!
    Tack för tipsen om mat efter träning. Känner inte att jag behöver något efter. Men ska prova att lägga till!

    SvaraRadera
  2. Christin: Torska fett= minska i kroppsfett :D

    SvaraRadera
  3. det fixar du med rätt hjälpmedel! En dietist är aldrig fel. Borde kanske konsultera en för egen del med.........

    kram!

    SvaraRadera
  4. Åh trodde att du medade low fat diet! Inte likt dig ju!

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)