torsdag 20 januari 2011

Har du en limpa i sport-bh:n?

Det har jag! Vad innebär det att ha en limpa i BH:n? Jo, det är när man använder en sport BH som är som en topp och inte med två kupor.
Jag ska införskaffa mig en "riktig" sportBH och se om det blir någon skillnad eller om "allt" skumpar ändå :D Eller om brösten blir mer isolerade!

Min ambition var att jag skulle jogga på löpbandet idag. När jag gick där och värmde upp skrek min lilla löpdjävul (som ibland hoppar upp på min axel)
"skit i detta, du har dina sköna dragremmar med dig, styrketräna istället!"
.
Skamset kan jag säga att jag lyssnade på löpdjävulen och struntade i löpningen, men det får inte bli någon vana, jag måste skaffa mig en STOR LÖARSKALLE!!!!

5 kommentarer:

  1. Sophia, du är så duktigt!! Min djävul får mig inte ens att gå till iksu. Illa illa. Vill du ha sällskap någon gång och se nån plågas på iksu är det bara att dra med mig. Jag skulle behöva det. Vad händer i helgen, kanske kaffe nån dag?

    SvaraRadera
  2. Nästa gång blir det löpning, ska du se :)
    Kikade lite på "ditt" träningsställe för att se vad vi kan gå på. Såg att det finns combat på söndagar, stämmer det, eller kikar jag på fel ställe? Eller vi kanske ska satsa på ngt annat skoj pass?
    Kram så länge!

    SvaraRadera
  3. Förresten. Jag tycker Change har välidgt bra Sport-BH´s.. Glömde skriva det. Det var ju därför jag skrev ett inlägg.

    "snurrolina"

    SvaraRadera
  4. De bästa BH:arna för löpning är dock de som gör det till limpform dock, haha. Köper man en som man t.ex knäpper i ryggen som en vanlig BH tycker jag det stitter för löst!

    Men jag vet att Hogengård har en. Hade en tidigare men den är för stor nu. Den är bra! Ser ut som en vanlig sportis men med inbyggda kupor och 5 eller 6 hyskor bak!

    SvaraRadera
  5. Sv. de blir som stabila på ett annat sätt än en med knäppning. Har googlat massor på det där och många säger samma sak. Jag har en som heter Stay In Place - Supersport

    Den sitter som gjutet kan jag säga. Känns som man ska få axlarna ur led när man tar på sig den men helt grym när man ska jogga! Hehe! Inget skumpande!

    Har dock hört samt läst på forum att Champion ska ha en som också är bra. Den heter Powerback Underwire bra, eller nåt i den stilen. Den har kupor som på en vanlig BH... Den finns på Stadium i stan vet jag iaf! Men jag har själv aldrig provat den!

    Jag tror Hogengård inte finns i Umeå.. Kanske på Ingrids?

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)