onsdag 26 januari 2011

Skönt!


Det första total Training pass jag gick på för dagens instruktör, tyckte jag han var mesig. Han var inte ny då, utan han hade hållit på ett tag. Men nu efter jul tycker jag att han har varit helt suverän!
Jag brukar säga om jag tycker passen är bra eller om jag tycker något kan förbättras, men nu har det inte blivit så. Det beror nog på att det börjar ett annat pass direkt efter, så det kan bli lite stressigt på slutet. Jag får bättra mig!

Jag kände mig lite seg på uppvärmningen och tänkte, hur ska detta gå. Men det var så bra och lätta övningar, så jag kunde ta ut mig ordentligt. Det var verkligen skönt även om jag känner mig ganska trött.

Efteråt körda jag tre set benpress med skakiga men 10x100kg, 10x120kg och avslutade med 8x140kg jag satsar mest på den exentriska fasen, så det blir riktigt långsamma repetitioner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)