måndag 10 januari 2011

Energirikt, hälsosamt och utvecklande ---{---@

Energirikt, hälsosamt och utvecklande, mitt motto för resten av mitt underbara liv :)

Idag skulle jag sätta tänderna i vårterminens första Total trainingpass, men ett mystiskt illamående har gjort att jag har avbokat dagens pass. Men det gör ju inget, eftersom jag har många roliga träningspass att se fram emot denna termin :) Jag tar nya tag på torsdag då det ska bli skönt med ett rejält träningspass innan tentan på fredag.
Jag har självklart förhoppningar om att jag ska träna innan torsdag och då är det löpning som gäller!

4 kommentarer:

  1. Härligt, precis så vill jag att mitt ska vara också! Vi satsar på det. Hoppas illamåendet går över! Kram

    SvaraRadera
  2. Sv: Nej, jag gör ju inte det... Önskar att jag kunde ta tag i det där med träningen också.. har iallafall en crosstrainer ståendes här i lägenheten... Borde damma av den och bygga på lite muskler och göra kroppen fastare. :)

    Du är grymt duktig tycker jag! Man får inspiration.

    SvaraRadera
  3. Ingen kräksjuka hoppas jag :S
    Bra motto! Tror det är en bra grej att ha ett motto. Om man har en dålig dag har man nåt att tänka på som kan ge en kraft.

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)