söndag 28 november 2010

Veckan och nästa veckas träning

Veckan har gått med en svindlande fart och jag har tränat på som vanligt.
Denna veckan blev det inte lika många spinningpass, utan det smög in sig ett Steppass också.
Jag tycker att träningen har gått bra, förutom Total trainingpassen som har känts tunga. Jag vet inte vad det beror på, men ena dagen hade jag ätit för dåligt och jag tror inte jag har varit tillräckligt taggad.

Veckan som kommer innehåller som vanligt total training, mån och torsdag.
På tisdag och onsdag har jag inget planerat just nu. Men på fredag har jag vilodag, för på lördagen tänkte jag avverka några pass. Det blir spinning och ett specialpass, Free your inner strength, en fusion av Freepower, funktionell träning och yoga., beroende hur kroppen känns. (vi har inspirationsdagar på gymmet 3-5dec). Söndag är tänkt att bli vilodag, men jag är sugen på ett Step muskel Energy pass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)