onsdag 17 november 2010

Återhämtning?

Dagens spinningpass var menat att vara ett återhämtningspass. Jag tränade total training i måndags och sprang igår och ska köra total training i morgon igen, så jag skulle ta det lugnt.
Men hur lätt är det att ta det lugn när man gå på pass? Framförallt om det är bra musik och en charmig instruktör? Det funkar inte alls :D Det var fullt ös i 40min med tunga backintervaller och äntligen en instruktör som förstår att det är roligt med variation! Yes!


Jag älskar när det är lagom kallt och snöigt, att höra knarret under fötterna och andas in den svala luften. För mig är promenader en meditativ sysselsättning och vinterljuden gör dem till en ännu större "lisa för själen". Glöm inte att promenera mera (gäller även mig!)

1 kommentar:

  1. Ah! viktigt med bra instruktör tycker jag, spec på spinningen annars blir det lätt tråkigt. Vad har du för favvo-instrktörer på IKSU :)

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)