måndag 8 november 2010

Mör i kroppen!

Efter en ovanligt lång skoldag och xtra plugg gick jag till gymmet för att köra Total Training. Det var nog sju veckor sedan jag körde det enda passet jag kört innan. Jag kände lite nervositet, även om jag varit med förut, men minnet av illamående efter 12min, sätter sina spår. Passet är indelat i fyra stationer a' 6min, med tre olika övningar på varje station. Kondition och styrka blandat. Just nu känner jag att det är uthålligheten i musklerna som sätter stopp, för konditionsmässigt har jag mer att ge. Det är bara att kämpa på och inte ge upp. Som jag skrev här om veckan är planen att köra tre pass i veckan. Men passen ligger på konstiga dagar så det blir till en början på måndagar och torsdagar. Sedan när jag har kommit igång blir det måndag, onsdag och så fredagar (om jag slutar innan 16) kommer jag köra ett annat pass med fokus på styrka med kroppen som motstånd och rörligihet, muskel, heter det. Det bästa med total training är att inget pass är det andra likt och variation är bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)