söndag 14 november 2010

Slöfock?

Har jag bara tränat tre pass denna veckan, det är ju inte klokt :D Skärpning!
Tränade visst inte mer än tre pass förra veckan heller, men det är så det blir ibland.
Det är så himla skönt att inte känna ångest, som jag gjorde förr i tiden, om jag inte tränade minst ett pass om dagen!
Men jag kanske ska ta och pröva på lite Biggest loser träning med fyra till sex timmar träning per dag, är det någon som hänger på?
Skämt åt sido (vad fult det är att skriva vissa saker man egentligen bara säger) jag har verkligen ingen ambition att träna så mycket.
Jag är heller ingen som direkt brukar träna ett par timmar i sträck, utan då tar jag hellre två timmes pass på en dag, ett morgon pass och ett kvälls pass.
Jo, jag kan ta långpass, om jag äter något emellanåt, man måste ta hand om sin muskelmassa :D
Veckan som kommer har jag än så länge två total trainingpass och ett spinningpass inbokat, sen får vi se vad jag hittar på :)

1 kommentar:

  1. Hej kära kamrat. Hittade en blogg om en tjej som läser reseproducent i orsa. http://mikaelalillis.blogg.se/ Lite komiskt sådär. Jag har lätt att bli sentimental över gamla tider. Fast allt trivdes jag ju inte med där uppe. Måste komma ihåg sånt också. Pepp pepp. Kram.

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)