tisdag 16 november 2010

Gäsp!

Idag gjorde jag något som jag hoppas kommer blir till en vana, jag joggade :D Jag avverkade fyra km, utan att vila eller gå, det är nog rekord!
Tiden var inte den bästa, men det känns inte som det viktigaste, utan det viktigaste var att jag sprang och kunde peppa mig att fortsätta springa!
Jag känner mig nöjd med mig själv och jag ska klura över hur en plan för fortsatt utveckling ska se ut.
Jag avslutade dagens pass med 1km rodd och nedvarvnings på motionscykel.

2 kommentarer:

  1. HÄRLIGT!! Du är bäst!!

    SvaraRadera
  2. Jättebra!!!
    Det är inte lätt att jogga den sträckan med all muskelmassa som du har fått av måånga års styrketräning som behöver syresättas så det var mycket bra gjort av dig!Löpning är överlägset den bästa konditionsträningen som även tränar en mentalt då man måste orka peppa sig själv till att fortsätta jogga fast varje fiber i kroppen vill stanna.Jag säger bara,,You go Girl!!Lets Rock!!Kram Leena Takamaa

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)