fredag 26 november 2010

Äntligen!

Efter två veckors väntan var Elvira tillbaka på spinningcykeln.
Jag njöt av varje minut och energin vibrerade i lokalen.
Passet bestod av en lång tung backe och sedan en snabbare backe, svetten ran nerför mitt ansikte och pulsen var hög.
Ett pass fullt av energi, både att ge och att få tillbaka från instruktören, en perfekt fredagsmorgon, ÄNTLIGEN!

Nu är frågan, vad ska jag träna i morgon på Träningsglädjes tretimmars event?
Jag är full av energi och tänkte köra free poiwer och zumba, men tror jag kör spinning och Body balance+en timmas promenad istället :D

3 kommentarer:

  1. var det bra musik nu då?? ;) hörde nån låt som jag inte minns namnet på när jag var där borta och sprang imorse :P

    SvaraRadera
  2. Jo.. Tove Styrke-låten tror jag det var!

    SvaraRadera
  3. Jag tyckte musiken och passet var bra. Ja, jag minns att hon spelade Tove, eftersom hon sa något om Umeås stolthet :) annars minns jag inte direkt vad det är för musik, vet bara om jag har gillat den eller inte *S*

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)