tisdag 30 november 2010

Ingen bra dag!

Idag hade vi grupparbete och på schemat stod det att vi skulle sluta kl 10.00, jag hade räknat med att vi nog var klara runt 11.00-12.00, så jag tog inte med någon lunch.
Vi blev färdiga runt 14.00 Suck!
Runt 12 var jag så ilsken att jag var tvungen att låna pengar till mat. Även om jag åt ordentligt igår, så ligger söndagens sockerbomb kvar i min kropp genom att kroppen väntar på socker som ska höja blodsockret.

Min tanke var att jag skulle träna skapligt tidigt och det var kondition som stod på schemat.
Men när jag släntrade in på gymmet framåt halv tre var det inte en enda cell i kroppen som ville träna. Egentligen borde jag ha gått därifrån, men jag ställde mig på crosstrainern, tänkte ge den en chans till. Men jag förstår mig verkligen inte på den konstiga maskinen, var ska man ha kroppstyngden? Jag stod där i tio minuter och sen flyttade jag över till ett löpband och tänkte fortsätta där, men usch vad tråkigt det var idag!

Jag bestämde mig för att köra ett ryggpass istället. Det blev chins, smalt latsdrag, hög rodd och hantelrodd, snabbt och effektivt. Jag avslutade med 2000 meter i roddmaskinen.
Passet gick ändå ganska bra, men med tanken att jag skulle springa, så blev det ett botten napp :D

2 kommentarer:

  1. På CTn står jag rätt upp och ner och trampar :P och drar med armarna om jag har "dragläge" eller lite framåtlutad om jag har "tryckläge"

    SvaraRadera
  2. Hej, kul att du kommenterade :) Jag övervägde det noga innan jag bestämde mig för att klaga på bemötandet jag fick, men nu i efterhand är jag nöjd, fick träffa en jätte bra läkare som verkligen lyssnade, vilket jag tycker att få läkare gör idag, vet inte om det har med att dom har för mycket att göra, för tajta scheman? Jag har ont i båda smalbenen, precis framtill på utsidan av benet i smalbenen, svårt att förklara. Nu hoppas jag tejpen gör sitt tillsammans med tabletterna jag äter. Hoppas du har haft en bra dag!

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)