torsdag 11 november 2010

Avbokad träning

Idag skulle jag egentligen tränar Total training igen, men jag känner att ja behöver plugga till tentan på lördag. Jag skulle säkert plugga bättre med lite träning i kroppen, men nu när jag avbokade, känner jag inte längre någon stress :D
I morgon blir det spinning kl7,00, massage kl9,00 och sedan lite vila, innan jag pluggar det sista :)

Sedan på lördag sitter jag inte på spinningcykeln kl9,00 (tänkte boka in träning då), utan på en hård stol på Östra paviljongen och svettas!

Önskar er en fin torsdagkväll!

2 kommentarer:

  1. Vad gör man på Total Training egentligen. Vilka övningar? Känner mig lite "rädd" för det passet för jag har fått för mig att det ska vara så hårt? Kör man liksom för sig själv eller tar man hjälp av varann på någon övning?

    SvaraRadera
  2. Lycka till på lördag!
    Själv får jag besök av föräldrarna, det ska bli skoj :)

    Kramar!

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)