torsdag 4 november 2010

Komplimang

Idag på gymmet tränade jag lats och biceps. Jag har som sagt glömt mina dragremmar i Umeå (eller hade kanske inte tänkt träna hårt). Jag spanade inte en kille som hade remmar, så jag frågade om jag fick låna dem och självklart var det inga problem.
Just när jag utför latsdrag och hantelrodd orkar jag tyngre vikter om jag har remmar, då greppet är problemet. Annars i marklyft kör jag aldrig med dragremmar då man oftast har bättre grepp på en skivstång.

Killen frågade om det var jag som körde knäböj här om dagen. Han tyckte jag hade bra teknik och var imponerad att jag kunde hålla ryggen, även om jag gick så djupt ner.
Det är alltid kul att få lite komplimanger och jag fick en extra träningskick.

När jag kommer tillbaka till Umeå är min plan att träna Total Training två ggr i veckan, till en början och sedan tre ggr. Utöver det ska jag skärpa mig när det gäller morgonpromenader och jag ska köra några andra konditionspass.
Även om jag förlängde slut datumet för min viktnedgång kan jag nu känna mig lite stressad igen. Jag känner så framförallt eftersom jag plötsligt rusade upp i vikt, men jag känner ändå att jag behöver ett slutdatum, för att inte nöja mig med dagens vikt :D

1 kommentar:

  1. Vad roligt med en komplimang! Eller så försökte han flirta!! Flirta tillbaka!!! Kram!

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)