måndag 2 juni 2008

Vad har hänt??

Nu har min träningsglöd sviktat i flera dagar. En sak jag har fastställt är att söndagar ska bli min vilodag!! Jag hoppade i alla fall upp på cykeln för att ta en promenad nere vid det stora friluftsområdet, men usch vad tråkigt det är där nere! (är nog bara jag som tycker det) Det blev bara en kort prommenix och sedan cykel hem.

Söndag är en dag jag verkligen inte har energi att träna ensam! Om det ska bli någon träning denna dag, får jag gå på något pass!! Där med basta!

Idag har jag varit ledig och när klockan ringde 7.00, så var jag slö som bara den. Det var frukost som skulle ätas inför ett träningspass kl9.00........ Suck! Jag somnade om, och efter det var jag ännu slöare :o( Jag kan ärligt säga att det inte blev någon träning idag, illa!

Däremot lyckades jag med den årliga bedriften och skaffade mig en fin bonnbränna! :o)

En stillsam promenad in till staden, Lunch och fika.

Sen begav jag mig neråt Blekinge för att köpa säng, jag fick skjuts av S, det var en trevlig lite tripp.

Sängprovningen gick smidigt och framöver kommer jag bli en lycklig ägare av en fin fin säng! Svensktillverkad och fabriksköpt till 50% billigare pris vid ANA i Rödeby.
Jag kommer sova som en Prinsessa i framtiden, efter ett halvår på två tunna madrasser :o)

Helgens Spring break blev mycket trevlig med vackert väder och bra konserter!
Vi stod och diggade Amanda Jenssen, jäkla bra faktiskt!

Under Sven-ingvars spelning låg vi i halv sol/halv skugga och softade till rock gubbarna.

Nisse Hellberg bluseade loss medans vi fyllde upp våra tomma magar :o)
Håkan Hellström glänste med sin rutin!


Finalen med Takida var fenomenal, ljud och ljus perfekt och stämningen var underbar!
Även om jag inte är någon stor fan av Takida, så blev jag det betydligt mer under denna kväll, magiskt!

1 kommentar:

  1. ojoj. värsta brännan. och värsta booben.själv sitter jag inne och tränar på att bli utskälld, bokstavligen 58 gånger per dag. amanda jensen är faktiskt inte så tokig. synd att jag int kom ner till den dära festivalgrejen. så jäkla impad av din träningsglöd. jag blir inspirerad.faktiskt. men jag tror det får räcka med friskis baspass. :) /din vän i betongen

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)