söndag 15 juni 2008

Vad bra jag är!!

Eftersom jag borde ha stannat hemma och städa tills min mor kommer på tisdag, kände jag mig lätt stressad när jag begav mig iväg till gymmet. Men med tanken att det inte blir allt för många träningspass nästa vecka, släppte stressen och jag kunde njuta av träningen.

Jag började med ca 20 min löpning, satte nytt fartrekord och ser fram emot när steglängdsträningen ger resultat. Det är tyvärr inte så många veckor kvar till tävlingen, men visst ska jag klara detta!! :o)

Efter löpningen var det dags för intevallspinning, benen var redan ömma och det blev inte mindre ömma under passet :O) Härligt!

Det var ett mycket annorlunda pass, men det var störtskönt, svetten rann och stämningen var på topp!

Veckan som kommer, är som sagt min mor på besök, så det blir lite mindre träning och mer umgänge med henne :o) Tror det blir ett pass på onsdag morgon och kanske något i midsommarhelgen :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)