onsdag 4 juni 2008

Hmm...Hmmm

Nu sitter jag här och borde var ganska nöjd och stolt med mig själv och så inser jag att jag kollade fel på kartan. Trodde jag hade sprungit 3/4 av mini Triathlon sträckan, när jag säkert bara sprungit halva ....Suck!! Jag tyckte det gick lite väl fort!
Men jag ska väl glädjas över att jag överhuvudtaget kom ut :o)
Min slöa lilla djävul hoppade upp på min axel i morse och viskade i mitt öra :
- Ligg kvar, du behöver verkligen sova!!

Om jag hade gått upp vid kl 5, då jag vaknade, hade det inte varit några problem, men nu ställde jag om klockan. För inte behövde jag gå upp kl 5 när jag börjar efter 11 :o)

Jag ser i alla fall fram emot hårdkörning på självaste nationaldagen!! (om min cykel kommit hem från doktorn, så blir det både löpning och cykel)

Igår simmade jag en halvtimme efter jobbet, detvar lugnt och skönt i basängen, men jag fick inte till Frisimmet, men vad gör det när jag är en hejjare på Bröstsim!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)