lördag 21 juni 2008

Regn....som jag har längtat!

När jag precis lett ut cykeln och svänger över benet för att sätta mig upp och köra iväg.....kom de första dropparna. Jag har ärligt längtat efter ett träningspass i regn, men inte från första sekund. Suck! Men jag kan ärligt säga att jag aldrig tänkte hoppa av cykeln och gå upp i lägenheten, för här skulle det köras!

Som vanligt hade jag tittat på kartan ett flertal ggr och hoppades att jag skulle cykla rätt. Visst kom jag till slutdestinationen, men inte åkte jag den tänkta vägen. :o) varför krångla till det när man kan åka rakt, svänga, åka rakt, rakt och svänga :o)

Min del destination var ett eljusspår, jag tänkte springa några km och så cykla tillbaka hem, men så blev det inte. Jag började springa iväg längs spåret, regnet öste ner och helt plötsligt hade jag mina byxor nere vid knäna!! Visst det är en stor undanflykt att inte springa vidare.....men idag var inte premiär att springa i trosor :o)

Annars så i helhet är jag nöjd med passet, som jag avslutade med utfallsgång, tills det sved i benen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)