söndag 8 juni 2008

Promenad

Helgen har varit lugn och skön........för lugn och skön när det gäller träning!

Fredags kvällen avslutades med en promenad i trollskogen på Norra Öland med S. Vi förvirrade oss runt och stötte på läskiga kossor flera ggr. Men jag såg alla "sevärdigheter" och var lagom trött på vägen hem :o)

I lördags jobbade jag, sen frågade CH om jag ville följa med till Öland och det kunde jag inte tacka nej till!

Kvällen var lagom sval och vi grillade nere vid havet. God mat och gott sällskap, gjorde kvällen till en lyckad energivare!

Idag söndag, har jag i stort sett bara latat mig :o) Tog en timmes promenad nu på kvällen, det borde varit varmare, men det var nordliga vindar som blev kalla i den höga luftfuktigheten.

Solen sken vackert mellan träden och över staden Den värmde skönt på ryggen, tur det, annars hade jag fått ståpäls, hela promenaden :o)

Och så träffade jag på en träningsnörd till husvagn! (fys på regplåten)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)