fredag 6 juni 2008

Nu är jag nöjd :o)

Det ska verkligen bli skönt med en lång och skön dusch.
Passet gick hyfsat Irritation över min ny servade cykel fick mig att sura en bra stund, ska den verkligen låta som ett mindre tröskverk? VAD ingår i VAD i en service? Visst jag fick en sadel gratis, men den var ingen höjdare heller *S*

Jag cyklade "vilse" så jag vet inte riktigt hur långt det blev, men jag räknar med ca 1,8 mil, ingen speciell bra tid, men det var skönt att få lite mil i benen.

Löpningen gick trögt, hur i hela fridens namn, ska jag klara detta?? Sprang ca 4/6 delar av banan, men uj vad det sved i musklerna. Sved gör det också utanpå bena, efter en tur in i skogen,bland brännässlor!
Jag tror verkligen jag måste ut och leta en trappa, så jag får lite mjölksyre träning :o) eller kan nöja mig med en backe!

Att köra Jägarvila efter detta pass, var självklart ingen bra idé, men men, tiden blev 1min 34 sek, men jag körde den inomhus, vilket nog ger sämre förutsättningar. Jag vilar lite och försöker senare :o)

Dusch och mat kallar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)