lördag 14 juni 2008

Nu börjar jakten...

Igår hade jag en instruktörsträff med Ida, det småländskayrvädret!
Löpanalys för bättre teknik och längre löpsteg, stärkande övningar inför simningen, stod på schemat. Ett effektivt,men kort pass, nu ska det tränas :o)

Hon märkte samma sak som jag själv märkt, att jag springer utåt med min senast stukade fot. Det kan fortfarande bero på instabiliteten, dålig stretching, men även att jag har en uråldrig tåskada, med nedsatt rörlighet, som följd.

Jag går även konstigt, så det är kanske inte konstigt att det är som det är. Får se om ordentlig stretching kan få bukt på det, eller om det är tån som är boven i dramat!

Än så länge har jag inte ont av att springa, så jag fortsätter på ny bana!

Annars har dagen bara bestått av slöeri :o) en promenad i sakta mak in till staden, en god Latte på Västerport Handelsbods Café, en Paj på ett annat Café, lite regn och att bara vara :o)

Ikväll har jag sett på EM fotbollen med ett halvt öga, var bara tvungen att "höra" hur det gick. Vädret blev bättre under kvällen, men jag orkade inte ta mig in till Stortorget, för att titta på matchen, och tur var väl det......jäkla mål på övertid!!

I morgon hoppas jag på fint väder!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)