tisdag 17 juni 2008

Måste träna...

Igår tog jag en trevlig och god "midsommarfika" med CH, så jag tränade inget. Vilket jag ångrar idag. Jag hade haft tid!

Nu har mor kommit och det är jättetrevligt, vet inte riktigt när jag var uppe och hälsade på senast!

Det enda negativa är att jag verkligen har tränings abstinens, känns inte så bra, med tanken på att jag varit träningsnarkoman, och jag tycker inte om när det känns så. Jag tror det beror på att jag känner mig lite stressad inför den 1 Aug, det är inte så många veckor kvar! Jag känner mig inte i tillräcklig bra form, och när chefen frågade om jag sprang 1mil på träningen, fick jag stora skälvan! Jag orkar knappast 5 km!
Det får allt bli ett pass i morgon förmiddag! :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)