tisdag 10 juni 2008

Fotbolls EM

Jag har aldrig gillat fotboll, varken att titta på eller att spela. Jag förundras av all människor som helt plötsligt blir stora fotbollsfans bara för att det är ett större mästerskap! Blir verkligen fotboll så mycket roligare eller e det grupptrycket och nationalismen, som får alla att vilja se match efter match i sommarvärmen?
Suck säger jag bara......och visst faller jag för grupptrycket ikväll och ska titta på matchen ikväll. Men det är enbart för att få ligga nära, nära S och genomlida en match för närhetens skull *S*

Dagens träning, simning gick smidigt, men jag har nästan gett upp CRAWL, för jag får verkligen inte till det! Jag reder nog ut det hela ändå, 300m bröstsim, är inget gentemot att genomföra Vansbrosimmet med bröstsim!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)