lördag 31 maj 2008

Underbart!

Jag tog en härlig cykeltur i morse, solen sken och det var lagom varmt. Idag gick det betydligt snabbare än förra gången, så jag ska allt klara tidsramarna för Mini Tian (får man uttrycka så?? Vad tycker Triathleter?)

Ena hållet bort från stan var det lite motvind, skönt tänkte jag, medvind in mot stan! Jag körde inte samma väg tillbaka, och där blåste det ännu värre!! Härlig, underbar träning, för här i kalmar blåser det 360 dagar om året :o)

Nu ska jag hoppa in i duschen och ladda om inför kvällens musikfest! Kanske det blir några höftrullningar till "Clabbes" 80&90-talsmix, framåt småtimmarna, ska dricka mycket vatten&dra i mit lite kolhydrater, så löpningen går bra i morgon!!

Nu ska jag ha en fortsatt underbar dag!! Ni också hoppas jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)