torsdag 12 juni 2008

Jag är en riktigt slöpotta!!

Nej, Nej, Nej skrek min kropp i morse när klockan ringde och fort som bara den ställde jag om den en timme....så jag tillbringa min morgonpromenad tid i sängen, men, men.....

Jag måste skärpa mig med mitt sängående, jag vet att jag mår bäst att gå upp kl 6 och till sängs kl 22, så det är bara skärpning som behövs!! Sen kommer morgonpromenaderna flyta på fint och ge mig extra energi!!

Idag satte jag mig på spinningcykeln, jag behövde en kick och bra musik i öronen, och vilket skönt pass det blev! Det sved i benen och svetten droppade, vi trampade fokuserat och sjöng bitvis med i texten. Att sjunga gör ju att det blir en aningen jobbigare :o) och roligare!

Vad morgondagen har i sitt skötvet jag inte.....träning blir det..... men vad återstår att se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)