torsdag 5 juni 2008

Jag behöver en träningskompis!!

Torsdag kväll och jag känner mig riktigt trött, kanske dags att hoppa i säng??

Imorgon ska jag stiga upp skapligt tidigt och ge mig ut på cykeltur, hur långt det blir återstår att se :o)

Cykeln är hemkommen från doktorn, med nya däck, höjt styre, justerade bromsar och växlar. Dessutom fick jag en ny sadel, för skinnet hade släppt på ett ställe och jag grymtade missnöjt. När det inte gick att limma fast den, satte SPORTSON dit en helt ny sadel!

Tummen upp för dem!

Efter cyklingen ska jag springa en bit, måste känna hur det känns. Kommer springa tävlingsbanan och denna gång ska det bli rätt och riktigt!

Egentligen vill jag "bli med träningskompis", så jag pressar mig lite hårdare. Å andra sidan vill jag inte, så andra ser hur dålig form jag har!! Vilket dilemma! Ärligt talat kommer det kännas underbart när jag sprungit i mål den 1 aug och klarat det hela på egen hand. Men just nu känns det som jag behöver en snäppet bättre draghjälp, som borstar bort den lille djävulen som klättrar upp på min axel emellanåt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)