lördag 31 mars 2012

100 Grymma dagar - Dag 11

Solen har strålat från en klarblå himel hela dagen, fint väder, men ingen vårvärme. Det har snöat lite smått inatt, men det har smält bort under solens strålar, skönt det, eftersom all snö försvunnit en gång redan. 
Jag har tagit mi två promenader, tänkte säga underbara, men jag har ont i baksiddan av låret, så det var inte så underbart. Tror jag har fått en inflamation för det känns bättre efter exentrisk träning. Skullle köpa ipren, tabletter+salva, och ta mig en kur, men glömde det, får ta det i morgon! Har tränat rygg+30min cykel och cross trainer (som inte gör ont), springa får jagg lugna mig med lite.


1 kommentar:

  1. Vilket härligt väder ni ser ut att ha! Här strålar också solen, men jag får kika på den från sängen mest.

    Träna för mig också, vännen! Du e bäst!

    Kramar!!

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)